Älkää olko peloissanne, en mä sentään plokaamista lopettanu ole, vaikka tässä vähän turhan pitkä päivitystauko onkin ollu. Jotenki en vaan oo saanu ajatuksia kasaan ja malttanu keskittyä saamaan niitä mihinkään fiksuun muotoon. Ja nyt tuntuu et on tapahtunu niin paljon etten millään muista kertoa kaikesta olennaisesta.

Hiihtoloma tuli ja meni tossa viime viikolla. Ei oikein mitään muistikuvaa mitä silloi touhusin, muuta kun viikonloput on hyvin mielessä kun olin viihteellä ja oli superkivoja iltoja :) Tuli tosi hyvään väliin toi loma, tuntukin siltä et kiva tän koulun alkuhäslingin jälkeen pitää vähän taukoa ja kattella vähän ympärille et missäs sitä nyt mennään. Ainoo huono juttu, että onnistuin unohtaan kokonaan edes olevani opiskelija ja oli inhottava palata tällä viikolla kouluun kun kaks koetta edessä. Noo, anatomian kokeen skippasin suosiolla ja meen vaan uusintaan 10.3. Tänään oli terveydenhuollon koe, mikä menikin tosi hyvin, vaikka eilen luulin et hajoon ahdistukseen ku yhtäkkiä tuli niin semmonen olo et ei tää nyt meekään niinko piti, missä se innokas opiskelija on. No, toi oli toivottavasti vaan joku pikku notkahdus ennen kun kunnolla tottuu taas tähän opiskelijaelämään.

Oon uskaltautunu jo kahtena eri iltana laulaan karaokea baarissa! Tosin mun karaokeura ei ole lähteny mitenkään huisin hienosti käyntiin, ekalla kerralla olin kauheessa jurrissa ja ääni lähti, tokalla kerralla oli vaan tosi huonot biisilistat enkä päässy laulaan semmosia mitä oisin halunnu. Katan kans ollaan käyty laulamassa.

Viime lauantaina oliki sitten ryyppäjäiset tyhjässä Pasilan kämpässä med Annipa ja Ippu (eli Izzmo, josta oon aiemmin jotain maininnutkin). Pasilasta siis ponnistettiin ilta käyntiin ja käytiin sitten Myyrmäessä K5:ssä taas vähän elämöimässä. Oli hirmu kiva ilta ihan alusta loppuun asti (lukuunottamatta Visa Electronin kadotusta, joka selviskin eilen, että se oli kadonnut vaan mun takin taskuun..... Uutta korttia odotellessa...). Ippu oli ihan tosi kiva, juttu luisti hyvin ja käytiinki mielenkiintosia keskusteluja ainakin alkuillasta, kunnes alettiin olee siinä vaiheessa iltaa ettei keskustelut enää kovin syvällisiks kerenny, alkoholillahan ei ollu osuutta asiaan, ei... Sittenpä käytiin Pasilan kämpän naapurikuppilassa juomassa yhet ja pelaamassa erä bilistä. No eihän siitä tullu yhtään mitään sillä promillemäärällä, joten sovittiin et mennään joku toinen kerta selvinpäin pelaileen. Annipan nettituttu Jani tuli hakeen meidät sitten Pasilasta ja päästiin sen kyydillä sinne Myrtsiin, ja se itekin tuli mukaan istuskeleen. Siitä tyypistä ei sitte sen enempää... Ilta meni tanssiessa ja Annipan kanssa kiimasia etanoita muistuttaen ja ryypiskellessä. En jaksa nyt muistaa mitä muuta kertomisen arvosta tapahtu.

Joo ja Lahdessakin tuli tosiaan käytyä päivän mittasella visiitillä. Mentiin siis Kuorosodan yleisöön möllöttään porukalla minä, Hannu, Jura, Heidi ja Satu. Oli ihan jees mut ei mitenkää hääppöstä. Ainoo mikä jäi illasta mieleen oli toi viimeseks mainittu henkilö, neiti Satu siis. Satu on Heidin, eli Hannun kaverin pikkusiskon kaveri, joka on joskus ollu palavasti ihastunu Hannuun. Ei siinä mitään, ei se mua sinällään häiritse, mut että miten se käyttäyty mua kohtaan! Alkuun kaikkee pientä vihasesti mulkoilua ja tällasta, sitte kaduilla käppäillessä neiti alkaa ihan pokkana töniin mua laukullansa. Sitte ku käytii kahestaan sen kanssa vessassa nii alkaa mieletön selitys et "Hannuhan tietää et minä oon semmonen ja semmonen koska ollaan tunnettu niin kauan ja tehty sitä ja tätä yhdessä". Meinas mennä hermot mut aattelin kestää jotenkii. Kestinhän mä senki, mut sitä vissii alkoi vituttaan ku en noteerannu sen törkkimisiä sunmuita mitenkään, miks olisin? En oo tietääkseni tehny sille ämmälle yhtään mitään väärää. Paitsi vieny sen elämän rakkauden :D Soorii. Vitutti.

Humm, mitäs muuta. Sunnuntaina muutto! En kestä, ootan niin innolla. Monet kysyy jännittääkö, ei mua jännitä, oon vaan älyttömän onnellinen :)

Ai joo, hyvinkin oleellinen asia meinas unohtua! Mulle iski armoton dobberikuume. Pari päivää sen jälkeen tuli vielä kovempi kuume, beauceron-kuume! Äää en kestä kun ne on niin semmosia rotuja etten tiedä pystynkö ikinä täyttää niitten tekemisen tarpeen tai jaksanko ylipäätänsä kattella joka päivä monen monta vuotta semmosta sähköjänistä mikä dobberi on. Mut tässä on kuitenki tulossa ensin jossai vaiheessa kunnes taloudellinen tilanne ja Hannun duunit tasottuu niin se bullmastiffipoitsu, sen jälkeen vielä muutama vuosi ennen ku voi edes harkita kolmatta koiraa. Nyt vaan haaveilen, et siinä vaiheessa mua on purru joku ihan hirmuinen aktiivisuuskärpänen ja voin hommata niinkin aktiivisen rodun :) Jos en ni täytyy tehä joku kompromissi. Ei, ei kompromissia. Onneks on aikaa miettiä. Nahkacollie on pyöriny mielessä ties kuinka kauan, se olis ehottomasti kaikista järkevin vaihtoehto mulle; helppo paimenkoira minkä kans pääsee harrastaan vaikka ja mitä. Joku siinä kuitenki on ettei se kolahda sillai. Kyllä mä ite ajattelen että siinä rodun ja yksilönki valinnassa täytyy kanssa se tunnepuoli täsmätä. Ei se koira kuitenkaan mikään kone tule olemaan, vaan elävä perheenjäsen.

Mulla oli terveystarkastus koulussa tällä viikolla ja se naikkonen sielä valitti mulle varmaan joku puoli tuntia siitä kuinka mun täytyy nyt ihan ehdottomasti alkaa heti laihduttaan. Mä hämmennyin aika paljon, en tajunnu et oon paisunu niin semmosiin mittoihin. Mut nyt oon alkanu myös gymstickillä heilumaan, se on superkivaa! Tosin pitäis tehä useemmin jos haluis jotai tuloksiaki.. Mut hyvä alottaa pikkuhiljaa ettei tuu jotain kyllästymislopahdusta, eiks ni :)

Ois vielä monen monta asiaa mut en jassa näpytellä. Huomenna nään taas Annipan ja Ipun (ja Miskan) ja mennään sinne bilisteleen. Jeejee. Kävin muuten kampaajallaki. Ja kuulin vasta jälkikäteen et sossusta saa rahat myös kampaajakäyntiin! Hullua. Värjäsin hiuksetki, mut ei värjäytyny oikei ku juuret punasiks. Ja vähän muutki hiukset värjäyty mut ei paljoo. Opintotukiki lähti juokseen, ehkä me joskus taas ollaan siis rikkaita. Pitää huomenna vielä täyttää netissä opintolainahakemus ni seki tipahtaa tilille sitte tossa ens viikolla vissii.

Musta oli hauskaa äsken ku Hannu ja minä oltii omilla koneillamme ihan keskittyneinä, mä luin keskustelupalstalta semmosta ketjua kun oman lapsen kuolema ja olin ihan kyyneleet silmissä, ja Hannu katto juutuupista joitain hassuja pätkiä ja räkätti ku joku hullu. Ihana parisuhde ja arki <3

                 

Eiks o huono kuva? Se on silti kiva ku rakastan meijän parisuhdetta ja toi on otettu meijän ekalta yhteiseltä reissulta kun oltii risteilyllä semmosessa sikahienossa sviitissä :)) Oli römänttistä, parisänky ja kuohuviinit valmiina. Ja ikkuna suoraan menosuuntaan!