Oon nähny pelottavia unia. Toissa yönä näin, että kaveri Hanna kuoli, ja olin sen ittensä kanssa sen hautajaisissa. Ne hautajaiset oli jossain kirkossa Helsingin keskustassa, ja samassa paikassa missä toisessa unessa oli mun serkun häät. Viime yönä taas näin, että joku mun kaveri jota en kyllä unessa tunnistanu, oli vakavasti loukkaantunu ja sairaalassa. Sitte mun piti lähteä kuljetteleen sitä siellä sairaalassa ympäriinsä ja koko ajan tiputin sillä kaverilla olevan tippaletkuhärvelin ja pelotti et nyt se kuolee tms. kun ne letkut irtoilee koko ajan. Ehkä joku alitajuntainen pelko et meen sitte lähihoitajana sotkeen jonkun potilaan asiat vielä pahemmiksi kun en osaakaan tehdä juttuja oikein tms...

Perjantaina meijän tytsien illassa ennustettiin taroteilla mulle ja Rialle. Se on jännä kun meille tuli hirmu erilaiset kortit, ja ollaanhan me aika erilaisissa elämäntilanteissakin nyt. Ekoissa korteissa, missä katotaan menneisyyttä, tätä hetkeä, tulevaisuutta, pelkoja/toiveita, häiritseviä energioita ja sen semmosia, mulla tuli vaan semmosia aika samansuuntasia kortteja, missä kehotettiin vaan katselemaan rauhassa asioita. Vikassa kortissa, missä selvisi tulevaisuus, oli taas pelottava kortti. Siinä sanottiin, että tässä joskus mulle tulee joku hurja itseinho tai muu vastaava tosi voimakkaana. Ihmetyttää vähän, että mikä mut sais nyt yhtäkkiä vihaamaan itteäni niin hirveästi. Tällä hetkellä kuitenkin elämä sellasella mallillaan, että oon ihan suht sinut itteni ja kaikkien muidenkin asioiden kanssa. Saa nähdä mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

Olin tossa alkuviikosta ihan hirveän väsyny. Tuli ihan kauhea ahdistus, että mistä se johtuu ja lähteekö se pois. Eikä ollu mikään normiväskä mitä mulla valitettavan usein myös on, vaan ihan semmonen et jouduin taisteleen itteni kanssa etten ois vaan nukkunu 24/7. Valvominen oli jotain tosi tuskallista. Pelotti et nyt iski joku masennus/tavallista rankempi kevätväsymys tai joku pöörnautti. Itkin vaan Hannulle et en jaksa jos tää jatkuu edes muutaman päivän. Onneks nyt eilen ja tänään oon ollu ihan normaali taas, eli en maailman väsynein vaikka väsyny silti. Saattohan toi olla jotain jälkiväsymystä viikonlopusta, vaik nukuinki kyllä suht paljon viikonloppunakin... Pitäis kyllä muutenki alkaa popsimaan kaiken maailman vitamiineja. Ehkä joitain monivitamiineja, niin ei ainakaan pitäis jäädä mitään saamatta. Ja sitten ehkä voisin pitkästä aikaa, ekaa kertaa moniin vuosiin, sanoa olevani niin pirteä kun luulen että terveen ihmisen kuuluis olla. Ois aika huisia!

Ja oon aika ihmeissäni, en oo viikkoon harrastanu seksiä! Ei vaan oo tehny mieli. Tänään tuli tasan viikko täyteen itseasiassa, eikä vieläkään oo mikään kunnon panetus päällä. Mikähän mua vaivaa? Yllättynyt

Tein yks päivä hesarin sivuilla henkinen horoskooppisi -testin. Se väitti että oon eniten härkä! Ihan huono testi selvästikin, eihän mussa ole mitään härkäisää! Oon osittain niin täysi kaksonen kun voi vaan olla, tämmönen joka vaan hömöttää eteenpäin sen kummempia mietiskelemättä. Jostain sain joskus selville et mun nouseva horoskooppi on skorppari. Ja niin se taitaaki mennä, joissain asioissa taas vaivaan päätäni liikaakin, mikä on hyvinki tyypillistä skorppareille. (Kaikella kunnioituksella skorppareita kohtaan, ootte parhaita!) Se on sinänsä hassua, kun tuntuis et skorppari ja kaksonen on niinko ihan ääripäitä. Mut eipä kukaan koskaan ole sanonukaan että mä olisinkaan mikään ihan yksinkertainen olio, sitähän toi kaksosskorppariyhdistelmäki vähän vihjailee...

Oon kauheen innoissani tosta koulusta. Niin kivaa kun koko ajan huomaa et nää aineet täällä on selvästi valmistavia sitä lähihoitajan ammattia varten. Niinko lukiossa meni hermot kun tuntui et niin moni aine oli mun elämässä ihan turhia. Tuolla Hesotessa taas kaikki on hirveen mielenkiintosta, ja jos tolle alalle sitten lähtee töihin, niin varmasti on jokaisesta aineesta paljonki hyötyä. Nyt meillä alkoi vielä puolen ov:n musiikin kurssi loppujakson ajaksi, mikä on kyllä ihan loistavaa piristystä muuten aika teoreettisiin aineisiin. Siellä vaan soitellaan rytmi- ja lyömäsoittimilla ja lauletaan lastenlauluja. Ihanaa aivot narikkaan -touhua! Ens jaksossa hiihtoloman jälkeen alkaa taas enempi kaikkia käytännön aineita, hoitotyötä sunmuuta. Jänskää!

Tajusinpa just että mulla ei ole huomenna ollenkaan koulua! Eikä maanantainakaan! Eikä ens viikon perjantaina! Tää kouluviikko on nyt purkissa siis, ja ens viikollakin koulua vaan kolme päivää. Aiika raskasta tää opiskelu ;) Tänää haluan kyllä mennä lenkille/koirapuistoon, ja illalla kattoa leffan Number 23, joku psykologinen trilleri. Piti kattoa jo eilen, mut onneks ei katottu kun ois menny niin myöhäseks ja olin muutenkin tänä aamuna ihan tajuttoman väsyny. Koitan ehkä vaivihkaa mennä tästä nyt suostutteleen Hannua, että josko mentäis tänään Apollo Live Clubille kun siellä on tänään Aikakone ja ilmanen sisäänpääsy. Ei oo kyllä rahaa, mut eihän siihen tartte :)) Pitäkää peukkuja et onnistun tässä suuressa tehtävässäni!

Keksikää, mitä voitais tehdä ystävänpäivänä / hiihtolomalla pienellä, tai oikeestaan olemattomalla budjetilla?